24 gru 2012

メリークリスマス!

Chciałam życzyć Wam wspaniałych, pogodnych rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Spełnienia wszystkich marzeń. Osobom, które piszą życzę dużo weny, aby ich opowiadania były co raz lepsze i mnóstwo różnych pomysłów ^^ Aby te Święta, jak i przyszły rok były pełne yaoi ;3
Jako, że nie umiem składać życzeń tak więc zakończę je w tym miejscu. Merry Christmas everyone and Happy New Year! A i prezentów masa xD


Korzystając z okazji chciałam podziękować za komentarze. Nie spodziewałam się, aż tylu ^^
Dzięki takim komentarzom chce mi się pisać. Arigatou Gozaimasu *ukłon*
Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa (aż się boję, że zmaszczę coś i Was zawiodę..)

Pierwszy rozdział pojawi się, jak już wspomniałam w styczniu, no chyba, że bardzo będziecie chcieli go ujrzeć, to może wstawię go wcześniej.
O rozdziałach informuję przez gg lub przez meila ^^

Pozdrawiam i życzę jeszcze raz Wesołych Świąt ;3

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za życzenia i nawzajem ^^ A ja sama poproszę!! proszę wcześniej rozdzialik dodaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chcemy! Arigato za życzenia! Wrzucaj rozdział ^^ A ja może się wezmę za to rysowanie tych postaci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Arigato^^ ja się trochę późno ogarnęłam z życzeniami, więc... życzę wesołych poświąt, weny na ostatni tydzień roku, udanego Sylwka i dużo yaoiców na przyszły rok, o!

    Na rozdział oczywiście czekam z niecierpliwością, przebierając nóżkami.

    OdpowiedzUsuń