31 sty 2013

Informacje

Na początek chciałam podziękować za wszystkie komentarze :* Jesteście kochani ♥
Niestety, dzisiaj rozdziału nie będzie. Ale może od początku.

To tak. W pasku na górze pojawiła się nowa strona (nie wiem jak to nazwać więc powiedzmy, że jest okej ^^) Jest to link do opowiadania, mojego autorstwa na konkurs, o którym wspominałam wcześniej.
Jakby ktoś chciał przeczytać to zapraszam ;3

A co do trzeciego rozdziału to nie mam pojęcia kiedy się pojawi. Muszą mi chęci wrócić. Niby mam wenę, mam mnóstwo pomysłów, ale... Nie chce mi się stukać w klawiaturę. Zostało mi niewiele do napisania (bo 1/4 rozdziału..) Mam nadzieję, że coś przez weekend zabazgram.

Um, to chyba wszystko co chciałam powiedzieć. Wybaczcie, nie umiem takich ogłoszeń pisać -.-
Jeszcze raz dzięki za komentarze i za to że w ogóle to czytacie ♥♥

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Jejuś~ Ja ceeeem roooozdziaaaaaaaał >.< Niech Ci się lepiej zachce pisać ten rozdział, bo inaczej Mia będzie smutna :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu...ja chce rozdział!!Nom mam nadzieję ze nie tylko jeden ale i więcej rozdziałów nabazgrzesz <3 powodzenia!!/Renny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bądźmy cierpliwi. Rozdział napewno się pojawi. Tylko musimy trochę poczekać. ;3 Czytałam twoje opowiadanie konkursowe. Podoba mi się i to bardzo. Miejmy nadzieję, że to Ty zdobędziesz tą nagrodę. ;D Weny, weny i jeszcze raz weny. ;* Rose Blood

    OdpowiedzUsuń