15 mar 2013

Nominacja do The Versatile Blogger

Zostałam nominowana przez Ruki. Za co serdecznie dziękuję :**
No ale najpierw podam parę informacji.. To tak, serdecznie dziękuję za komentarze <33 Uwielbiam je czytać ^^ a zwłaszcza teraz, gdy pojawiły się ciekawe teorie. Obecnie nie powiem, czy są trafne, bo po co spojlerować? xD
Mam pytanie, wolicie, abym odpowiadała na komentarze pod koniec notki, czy (tak jak dotychczas) pod komentarzami? Która forma Wam bardziej odpowiada?
Dla zniecierpliwionych powiem, iż mam jedną stronę piątego rozdziału >.< To trochę mało, ale mam ambitne plany na ten rozdział! Mam nadzieję, iż pojawi się on na święta Wielkanocne, jeżeli nie uda mi się to powinien ukazać się zaraz po. Więcej informacji będzie pod następną notką (prawdopodobnie z nowym rozdziałem albo z życzeniami wielkanocnymi xD)
Hmm... Miałam coś jeszcze napisać? Chyba nie, jak mi się przypomni to dodam. Eh, a ponoć skleroza nie boli xP

A teraz przechodzimy do nominacji, no i dowiecie się o mnie paru ciekawostek xD




Zasady:
- podziękować blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Czas na fakty o mnie... Bójcie się xD
  1. Uwielbiam muzykę japońską. Moim ulubionym zespołem jest the GazettE. Ale lubię też Miyaviego, An Cafe, hide, X Japan, Versailles, A, Adams, SuG, LM.C i wielu innych (za dużo do wypisania)
  2. W ciągu swojego, jakże krótkiego życia zaliczyłam 3 koncerty. Mianowicie byłam na Versailles (w Krakowie), A (w Warszawie) i An Cafe (również Kraków)
  3. Kiedyś zostanę panią Matsumoto (tak, mam na myśli, iż Ruki z tG będzie mym mężem)
  4. Chciałabym mieć chłopaka z yakuzy (tak wiem jestem dziwna)
  5. Lubię grać na gitarze, śpiewać, pisać oraz czasami rysować. (niestety prawie nic mi z tych rzeczy nie wychodzi)
  6. Chciałabym mieć czarne, długie włosy (mam brązowe.. A w czarnym raczej źle bym wyglądała)
  7. Uwielbiam wampiry. Przez mój styl ubioru (najczęściej chodzę ubrana na czarno-czerwono) moi znajomi twierdzą, że jestem jedną z nich... No i lubię krew <3 Podczas pobrania tak fajnie płynie! Aż chce się ją wypić xD

Dobra, to przyszedł moment na nominacje... Osobiście uważam, że dziwne jest nominować osobę, która Cię nominowała.. Dlatego ją pominę. Gdyby ktoś inny mnie nominował linka na pewno znalazłby się poniżej ^.^
Czas przejść do konkretów *o*:
To zapraszam do 'zabawy' ^^

3 komentarze:

  1. Dzięki za nominację? To tu mam podziękować, tak? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nominuję Cię do Libster Blog Awards :'3 http://centrum-chaosu.blogspot.com/2013/03/libster-blog-award.html

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację. Żałuję, że nie będziesz czytać mojego bloga. Ale rozumiem twoją decyzję. Ja aktualnie yaoi czytam tylko w weekendy. W niedziele. Ewentualnie w poniedziałki po uczelni :)

    OdpowiedzUsuń