30 mar 2013

Wesołego Alleluja!

Niestety dzisiaj znowu nie rozdział. Wiem jestem zła i niedobra, ale śmiało mogę powiedzieć, że mam napisane ponad połowę (ok. 5 stron) ^^ kiedy dodam coś wartego uwagi? Nie wiem, mam nadzieję, że w ciągu jednego-dwóch tygodni.. Bardzo chciałam dać coś na święta ale sprzątanie zajęło mi czas xP

Żebyście się na mnie nie gniewali mam mini rekompensatę. Mianowicie wstawiam dwa rysunki (Kaitha i Doriana), narysowała ich moja koleżanka Mer1Lsky (znana również jako papa lub teściu xD) Zapraszam na jej deviantarta ^^

Kaith
Dorian


Mam nadzieję, iż wam się podobają, bo mi bardzo x3 Następnie pojawi się niespodzianka z tymi artami więc zostaną z nami na dłużej <3
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone, jeżeli ktoś chciałby wykorzystać obrazki proszę skontaktować się z autorką xP
A i powiem, iż dziewczyna na jeden art poświęciła dwa dni! Dodam, że w między czasie chodziła do szkoły więc naprawdę należą się jej wielki brawa.
Jeszcze raz chciałabym jej podziękować. (teraz tak oficjalnie i publicznie ^^) Jesteś wspaniała :*


Ta notka, nie miała być poświęcona rysunkom, tylko życzeniom z okazji Świąt Wielkanocny, ale wyszło jak wyszło..
Tak więc życzę Wam wszystkiego dobrego! Smacznego jajka, mokrego Śmigusa Dyngusa, zdrowych, rodzinnych oraz ciepłych świąt.. A i życzę Wam udanego Prima Aprilis xP
Jeszcze raz wszystkiego dobrego!
No i od razu zapowiadam, że jutro biorę się za nadrabianie i będę czytała Wasze blogi...
Dobra jeszcze raz najlepszego, weny autorom blogów i wszystkiego naaaaaj.
A ja idę pisać 5 rozdział ^^

3 komentarze:

  1. Dziękujemy za życzenia. :* Nie będę Ci składała życzeń świątecznych, bo już po świętach. Jednak chciałam Ci życzyć dużo weny twórczej, wielu pomysłów na opowiadania i wytrwałości w tym co robisz. <3 Rysunki są świetne, a szczególnie ten Doriana. ^^ Ciekawe jakie są twe plany co do tych artów. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te obrazki. Wybacz mi. Miałam przeczytać twoje opowiadanie w całości, a nie mogę się do tego zabrać. Źle to zabrzmiało. Nie mogę się zabrać ani do pisania, ani do czytania, ani do niczego innego. Wybacz. Spróbuję nadrobić jak tylko wezmą mnie większe siły (nienawidzę braku słońca). Postaram się poczytać dzisiaj, jutro. Nie obiecuję, ale postaram się :) Jeszcze raz wybacz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ai~chan bardzo cię cieszę, że umiliłam ci poniedziałkowy poranek :) Kto by nie miał wyrzutów jeżeli zazwyczaj się tak nie zachowuje? Ale jednak pewne osoby za swe czyny nie zasługują na 'przepraszam'.
    Bliźniaczki są specyficzne, nie są całkowicie "normalne" a zarazem są standardowe. Przynajmniej mam nadzieję, że takie się wydają. Co do przyszłości, jak zwykle... zamilknę :)

    OdpowiedzUsuń