25 maj 2013

Liebster Award

Zostałam po raz kolejny nominowana przez Mię. Dziękuję misiu ♥ Jak zauważyliście na blogu pojawiły się zmiany. Mam nowy szablon. Stworzyła go Rowindale z Zaczarowanych Szablonów. Co o nim sądzicie? Podoba się? Bo mi bardzo <33 Jeszcze raz dziękuję autorce ^-^

Tą notkę radzę przeczytać do końca xP

Zasady:
  • Odpowiadam na 11 pytań osoby, która mnie nominowała.
  • Wymyślam inne 11 pytań dla osób, które nominuję.
  • Nominuję tylko osoby posiadające mniej niż 200 obserwatorów.
  • Informuję osoby nominowane.

1. Kogo podziwiasz? 
Czy Ruki z the GazettE się liczy? xD Tak na poważnie to chyba nikogo... Oczywiście niektóre osoby potrafią mi zaimponować, ale czy je podziwiam?

2. Najszczęśliwszy dzień Twojego życia? Jeśli takiego nie było - jak go sobie wyobrażasz?
Szczerze? Nie wiem. Było wiele szczęśliwych dni w moim życiu, ale czy któryś z nich był najszczęśliwszym? Hmm.. Na ogół jestem pesymistką więc trudno mi powiedzieć xP Na pewno szczęśliwa bym była gdybym mogła znaleźć się na koncercie tG przy samej barierce ♥

3. Najgorszy dzień Twojego życia?
I znowu nie wiem. Może to było gdy pies mnie po raz pierwszy ugryzł? Chociaż, aż taki nieszczęśliwy nie był.. Nie mam pojęcia, chyba takiego nie miałam..

4. Ulubiony smak lodów?
Czekoladowy i cytrynowy! Nie powiem z czym mi się kojaży to połączenie barw xP

5. Co zmieniło Twoje spojrzenie na świat?
Hmm.. Może to, iż zaczęłam się interesować Japonią, J-rockiem, mangą, anime? Mam wrażenie, że jestem bardziej otwarta na świat i znalazłam swoje "ja". Chociaż nadal nie umiem znaleźć się w dużej grupie, to mam osoby, którym mogę zaufać i których nie zmieniłabym na nikogo innego.

6. Ulubiony pisarz/poeta?
Nie mam. Mam ulubione książki, historie, opowiadania etc ale nie pisarza/poety..

7. Piosenka, z którą się utożsamiasz?
Ciężko powiedzieć. Raczej się nie utożsamiam z utworami, a próbuję je zrozumieć. Jednak chyba najlepiej pasowałby Burial Applicant - the GazettE (coś dużo piszę o tG.. O.o)

8. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Wywiad z wampirem - Anne Rice i jestem w trakcie Wampir Lestat.

9. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Bo lubię pisać opowiadania i wiem, że gdyby nie blog bardzo rzadko bym pisała... No i zależy mi by poznać opinie czytelników...

10. Twój ulubiony blog?
Dużo ich.. Nie mam jednego.. Jakby ktoś był ciekawy na co wchodzę to na blogu mam umieszczone linki xD

11. Czekasz na list z Hogwartu? 
Czasami xD


Moje pytania:
  1. Co zauważasz, jako pierwsze u nowo poznanych ludzi?
  2. Czy żałujesz decyzji, które podjęłaś/podjąłeś w przeszłości?
  3. Chciałbyś/łabyś coś zmienić w sobie?
  4. Często przeklinasz?
  5. Co jest Twoją największą pasją?
  6. Jesteś samotnikiem czy duszą towarzystwa? 
  7. Czego nienawidzisz w ludziach?
  8. Co sądzisz o samobójstwach?
  9. Największe marzenie?
  10. Jaki był najtrudniejszy okres w Twoim życiu?
  11. Jest coś/ktoś za co/kogo dałbyś/łabyś się zabić?

Nominuję:
A

11 nie dobiję nie mam siły przepraszam ;_;

Jak wspominałam 11 maja zaczęłam pisać 7 rozdział. Ale coś mi nie idzie i od tego czasu nie napisałam NIC. Ani zdania. To smutne... Nie wiem skąd ten zastój bo cały rozdział mam w głowie (może zacznie się coś dziać >.<) Trzymajcie kciuki aby mi wyszedł!
Chciałam też zaprosić Was jeszcze raz na mój drugi blog. Mamy mało komentarzy co nas bardzo smuci ;c i nie wiemy czy Wam się ten pomysł nie podoba, czy jak.. Dlatego proszę o pozostawienie po sobie śladu (nawet tego krytycznego!)

Jakby ktoś nie zauważył. Dzisiaj również dodałam 6 rozdział więc odsyłam do wcześniejszej notki.


Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Anonimowy29 maja, 2013

    Gratuluję nominacji. ;)
    Też mam obsesję na punkcie tG, tylko że ja tam wolę Reitę i jego cudną przepaskę. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Wybacz, że dopiero teraz odpisuje na twój komentarz, chciałam to zrobić wczoraj, ale... zasnęłam w trakcie pisania :) Tak Cedric jest wyjątkowy jak chce coś uzyskać :) Ale jego zwracanie uwagi jest naprawdę dobre :) Zastanawiające jest to, że o gejach czytają przede wszystkim dziewczyny. Nie sądzisz? Teoretycznie powinno być na odwrót. Powiem ci, że żaden z nich chyba nie pomyślał o konsekwencjach tego czynu. Ta decyzja wyszła strasznie spontanicznie, ale uważam, że to dobrze: ) Czasem są takie potrzebne. Siostry nie wiedzą ile Josh ma kasy. Na razie ta wiedza nie jest im potrzebna :) Zapraszam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie gniewam się, znam ten ból. Sama też nie mam czasem ochoty pisać komentarzy, dlatego odpisuje tylko na otrzymany (wydaje mi się, że inaczej jest jak publikujesz co tydzień, a inaczej jak co jakiś czas), a na treść notki odpisuje za jakiś czas. Czasem jest to brak chęci, a częściej... brak czasu. Zresztą chyba to zauważyłaś u mnie :) Ktoś mógłby powiedzieć, jak sesja może trwać półtorej miesiąca, a ja wiem, że jednak jest to możliwe. Bo jak na dziennych mają kolokwia "regularnie" tak na zaocznych na sam koniec; / Komentarz nie wyszedł ci beznadziejny. Doceniam to, że w ogóle miałaś ochotę i siłę go napisać. Jak nie będziesz miała siły kiedyś tego zrobić, to tego nie rób. Zrobisz to za jakiś czas, ak będziesz miała ochotę :)

    OdpowiedzUsuń