4 wrz 2013

Nudaaaa

Jak widać ten post nie będzie zbyt ciekawy. Takie krótkie informacje. W przyszłości pojawi się NsM, po 2 rozdziale spodziewajcie się YAM (jak ja dawno nie pisałam ,,Kaithem" O__O). Zdradzę Wam, że planuję, aby NsM miało 3 rozdziały, jak wyjdzie? Zobaczy się w praniu xD

No ale piszę takie bzdury i zero konkretów. Kiedy kolejny rozdział? Obawiam się, że dopiero pod koniec września ;C Dlaczego tak późno? Ano.. Jakoś ostatnio nie mam samozaparcia do pisania więc rozdział pisze się wolno.. Ale prace wciąż posuwają się do przodu! Planowałam skończyć rozdział przed sobotą, ale nie wyjdzie. Przez następny tydzień będę w Niemczech i nie będę miała możliwości pisania ;C Więc bądźcie cierpliwi!

Chciałam jeszcze powiedzieć abyście trzymali się cieplutko, zwłaszcza Ci co w poniedziałek wrócili do szkół. Dobrze będzie! Natomiast studentom, przypominam, że został tylko miesiąc wolnego xD

Pozdrawiam wszystkich! ♥

6 komentarzy:

  1. Ja już tu umieram z niecierpliwości... ;( Ale cieszę się, że następne będzie NsM. ;3 Jakoś polubiłam strasznie to opko. Mega, przeogromnej weny, żebyś w końcu napisała nam ten rozdzialik. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu wkraczam na paluszkach, zawstydzona, że przez przypadek pominęłam twój komentarz u siebie... Liczę, że będą już jakieś dwie- trzy notki... A tu jednak nie. I zaskoczenie.
    Na dzień dobry. Proszę o wybaczenie, że swoje niedopatrzenie :)
    Oczywiście, że wybaczyłam ci twoją nieobecność. Sama popełniam ten grzech - nie czytania - przez jakiś czas :)
    Na następne opowiadanie jeszcze trochę poczekacie :) Niestety... Fakt, przy młodym miałam wzloty i upadki, ale pokochałam to opowiadanie miłością pierwszą :)
    Czekam na nowy rozdział u ciebie :)
    LM

    OdpowiedzUsuń
  3. ... Siemka :3 bardzo podoba mi się twój styl pisania... >/////< Ja u sb chyba za bardzo ze słownictwem szaleję, w sensie 'kolokwializmy' (LOL kocham to słowo xD), przekleństwa...
    Chciałam tylko się dopytać, czy dalej prowadzisz ten blog, bo już październik, a nowych notek ni widu, ni słychu... :3
    No i oczywiście byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś odwiedziła mój blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, blog jest prowadzony dalej. Tylko ostatnio weny nie mam ani chęci. Ktoś powinien porządnie mnie kopnąć w cztery litery xD
      Dziękuję za komentarz. I z chęcią odwiedzę Twój blog, tylko podaj linka ^^

      Usuń
  4. Hej,
    ach dawno tutaj nie zaglądałam.... mam nadzieję, że wstawisz tutaj coś niebawem, bo już usycham z tęsknoty.... jedynie pozostaje mi życzyć Tobie multum weny i czasu ;]
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że niedługo coś wstawisz, już zaczynam tęsknić za twoimi opowiadaniami. Ale wiem co znaczy brak weny i czasu jednocześnie. Też tak miałam teraz. Dopiero dziś znalazłam chwilę, i o dziwo moja wena do mnie wróciła. Tak więc zapraszam do mnie ;*
    A tobie w takim razie życzę duuuuuużo weny ;*

    OdpowiedzUsuń