15 kwi 2014

Dobre wieści

Proszę, nie bijcie mnie. Bo znowu nie przychodzę z opowiadaniem. Nie duście mnie spodniami! Zwłaszcza spodniami Niemca! xD
Piszę abyście zwrócili uwagę na mój pasek ze stronami. Tam na górze po lewej jest link na mojego dru... kolejnego bloga. W tym tygodniu tam też pojawi się moje pierwsze opowiadanie fantasy! Takie... no chyba wiecie o co mi chodzi. Tak więc zapraszam do zapoznania się z nim. tak wiem szablon jest beznadziejny, ale to się zmieni.

W sumie mam wrażenie, że moja wena teraz bardziej skupi się  na tamtym blogu. Ale tego nie usuwam. Teoretycznie można uznać go za zawieszony, bo nie wiem kiedy coś napisze i tutaj dodam. Ale naprawdę zamierzam skończyć NsM i mam pomysł na jeden one shot. 
W skrócie. Planuję tutaj wstawiać opowiadania o miłości m-m tak jak było to dotychczas. Ale nie wiem kiedy weźmie mnie wena na takie coś.

Tak więc trzymacie się cieplutko i trzymajcie za mnie kciuki!

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki by się udało. Jeśli będzie potrzebna amputacja, to zgłoszę się do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń