12 kwi 2014

Zemlya

Nie, znowu nie opowiadanie. Ale dzisiaj chcę podzielić się z Wami nowym projektem. W bliskim czasie pojawi się strona z zakładką Zemlya. Tam wyjaśnię Wam cóż to jest oraz pojawią się tam linki z opowiadaniami fantasy. W sumie zastanawiam się czyż nie założyć nowego bloga dla Zemlyi ;/

No dobra ale ja nie o tym miałam. To tak w głowie mam pomysł na dwa opowiadania. Nie mają one wielkiej i wspaniałej fabuły. Bardziej będą opowiadać o bohaterach. Można powiedzieć, że będzie to coś w stylu luźnych opowiadań, może taki zbiorek...
Pierwsze opowiadanie ma ok 4 stron i liczę na to, że w tym tygodniu je skończę. Znaczy pierwszy tak jakby rozdział.

W każdym razie chciałam Wam powiedzieć, że żyję, mam dostęp do komputera (wreszcie!) i pomysł na opowiadania. Teraz tylko przegnić lenia, znaleźć czas i PISAĆ!

Tak więc proszę o wsparcie i bądźcie cierpliwi ♥

2 komentarze:

  1. Yupi! Wreszcie jakieś światełko w tunelu, że coś dodasz. :3
    Ja nawet mogę latać z kosą, siekierą, tasakiem albo cuś za twoim leniem... ja już się nim zajmę. Taka drobna propozycja. xD
    Będę trzymać mocno kciuki i modlić się w twojej intencji. ;p
    Pozdrawiam :3
    Rose Blood

    OdpowiedzUsuń
  2. AI, OSTRZEGAM CIĘ, ŻE JEŚLI JESZCZE RAZ WSTAWISZ NA BLOGA COŚ, CO NIE BĘDZIE NOTKĄ Z OPOWIADANIEM TO CIĘ OSOBIŚCIE UDUSZĘ SPODNIAMI MAXA, PRZYSIĘGAM
    ekhem
    generalnie wspieram pomysł założenia osobnego bloga dla Zemly'i. Wydaje mi się, że tak będzie czyściej i przejrzyściej, szczególnie, jeśli chciałabyś wrzucić jakieś podstrony/zakładki z informacjami o funkcjonowaniu tego uniwersum. Ale generalnie pisz, bo bardzo boleśnie odczuwam to, że nie piszesz. I inni zresztą też.
    Ekhem.

    OdpowiedzUsuń